BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 24, 2010

dia Tu...

dia tu norizam izuddin b.mansordia tu kawan saya
dia tu agak caring laa..
masa saya pegi oliday
dia selalu text dan call saya tanya saya dkt mane...
dia tu sangat kelakar,manje pon ade,
penyanyang pon ade..
tapi kadang-kadang dia gedikss sangat
dan kadang-kadang jugak dia suka buat saya nangis.
dia garang tapi lembut hati
bila saya merajuk,dia tak reti nak pujuk
bila saya suruh pujuk,dia memang pujuk..
dia pujuk saya dengan pujukan yang comel sekali
nak terus marah dan merajuk pon tak jadi
sebab dia boleh buat saya senyum balik
walaupon perangai dia macam tu..
saya tetap sayang dia
sebab dia adalah NORIZAM IZUDDIN B. MANSOR
terima kasih sebab jadi diri awak yang sebanarnya..
saya sayang dia..saya sayangkan persahabatan kami..