BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 17, 2010

KAMU Selamat tingal..

KAMU selamat tinggal ..
aku pasti walaupun aku xrapat dgn kamu tapi aku yakin aku akn merasai kehilangan kamu.
ini kerana:

kamu pandai berkata-kata
dan setiap kata-kata yang kamu bicarakan ada tulusnya..
aku cuba buka mata kamu agar dapat melihat aku..
tapi mungkin kamu tidak pernah merasakan kehadiran aku.
kamu sangat sempurna..sempurna dmata aku..
pengetahuan agama mu...bimbingan mu..dan pengalaman mu banyak membuka minda dan hati ramai pihak..
tapi tidak sampai sebulan lagi kamu tidak lama disini..kamu akan pergi..pergi meninggalkan kami semua..
kamu pergi menambah ilmu,pergi membimbing saudara2 ku yang lain..

aku harap aku akan bertemu lagi dengan kamu..
dan menjadi lebih dari hari ini.. menjadi lebih baik dari hari ini..

0 comments: